English

کاپ جهانی دوچرخه سواری - لهستان؛

محمد دانشور نتوانست به مرحله یک شانزدهم راه یابد

محمد دانشور آخرین نماینده ایران در کاپ جهانی دوچرخه سواری لهستان در رده سی و پنجم قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک شانزدهم راه یابد.

محمد دانشور نتوانست به مرحله یک شانزدهم راه یابد

به گزارش خبرگزاری موج، امروز و در آخرین روز از مسابقات کاپ جهانی دوچرخه سواری در لهستان محمد دانشور در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی ماده اسپرینت به رقابت پرداخت. در این ماده 37 ورزشکار حضور داشتند. از این تعداد چهار نفر اول، مستقیم راهی مرحله یک هشتم شدند و نفرات پنجم تا بیست و هشتم باید در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت کنند .

محمد دانشور با ثبت زمان 10 ثانیه و 291 هزارم ثانیه در رده سی و پنجم قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک شانزدهم راه یابد. هری لاوریسن از هلند و دارنده مدال نقره جهان در ماده اسپرینت با ثبت زمان 9 ثانیه و 649 هزارم ثانیه در رده اول قرار گرفت.

عزیز الحسنی اوانگ از مالزی دارنده مدال طلا جهان در ماده کایرین هم به دلیل قرار گرفتن در رده 32 مرحله مقدماتی اسپرینت نتوانست به یک شانزدهم نهایی راه یابد.

دانشور روز گذشته به مرحله شانس مجدد راه یافت اما موفق به صعود به مرحله فینال نشد. پیش از این تیم اسپرینت سه نفره ایران هم در رده هفدهم قرار گرفته بود.

کاپ جهانی دوچرخه سواری لهستان از 12 تا 14 آبان ماه برگزار شد. این اولین مرحله از چهار مرحله کاپ های جهانی در سال 2017 بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی