English

مورینیو:

مربی‌ای که توانسته ۲۵ قهرمانی به دست بیاورد موفق است

سرمربی منچستریونایتد با طعنه به منتقدان خود گفت‌: من فکر می‌کنم مربی‌ای که توانسته ۲۵ قهرمانی به دست بیاورد، باید او را مربی موفقی دانست.

مربی‌ای که توانسته ۲۵ قهرمانی به دست بیاورد موفق است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد امشب (یک‌شنبه) در لیگ برتر انگلیس به مصاف  چلسی خواهد رفت. ژوزه مورینیو در طول دوران حضورش به عنوان مربی توانسته است ۲۵ جام کسب کند و یکی از پرافتخارترین مربیان جهان باشد. با این حال او از این که مورد انتقاد منتقدانش قرار می‌گیرد ناراحت است.

ژوزه مورینیو در حالی ۲۵ عنوان قهرمانی را کسب کرده که رقیبانش پپ گواردیولا (۲۱)، آنتونیو کونته (۶)، یورگن کلوپ (۵) و مائوریسیو پوچتینو (صفر) قهرمانی دارند.

ژوزه مورینیو با طعنه به منتقدان خود گفت‌: من فکر می‌کنم مربی‌ای که توانسته ۲۵ قهرمانی به دست بیاورد، باید او را مربی موفقی دانست. برای بعضی از مربیان این طور بوده که آنها نتوانستند این عنوان را به دست بیاورند. بعضی از مربیان باید ۲۵ قهرمانی به دست بیاورند تا به من برسند. بعضی‌ها هم باید ۱۲ تا، بعضی‌ها چهار تا و بعضی‌ها ۱۵ تا. من تا الان ۲۵ قهرمانی به دست آورده‌ام و هنوز هم می‌خواهم قهرمان شوم. شاید وقتی ۲۶ جام به دست بیاورم منتقدان به من احترام بگذارند.

منچستریونایتد با ۲۳ گل زده در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و امشب باید برابر چلسی به میدان برود. به نظر می‌رسد که صحبت‌های ژوزه مورینیو طعنه‌هایی به آنتونیو کونته باشد که در ماه‌های اخیر جنگ‌های روانی زیادی با هم داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه