English

رومنیگه:

آنچلوتی گفت هنوز هم دوستم هستی

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ گفت: آنچلوتی گفته مشکلی نیست، تو دیگر رئیس من نیستی اما هنوز هم دوستم هستی.

آنچلوتی گفت هنوز هم دوستم هستی

به گزارش خبرگزاری موج، کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید کارلو آنچلوتی با وجود اخراج شدن از سرمربیگری این تیم، هنوز هم با او رابطه‌ای دوستانه دارد.

به دنبال باخت 3 بر صفر بایرن مونیخ در خانه پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دوران مربیگری کارلتو در آلیانس آره‌نا به پایان رسید و رومنیگه در جلسه‌ای که با آنچلوتی  داشت موضوع را به اطلاع این مرد ایتالیایی 58 ساله رساند.

رومنیگه درباره جلسه‌ای که در آن به آنچلوتی گفت دوران مربیگری‌اش در بایرن مونیخ به سر آمده به شبکه اسکای اسپورت آلمان گفت: عصر پنجشنبه بعد از باخت 3 بر صفرمان برابر پاریس، در مونیخ جلسه‌ای با حضور من و آنچلوتی برگزار شد که چندان خوشایند نبود. در پایان آن جلسه آنچلوتی از جایش بلند شد و گفت "مشکلی نیست، تو دیگر رئیس من نیستی اما هنوز هم دوستم هستی". من فکر می‌کنم دوست، واژه بسیار خوبی برای توصیف آنچلوتی باشد. در واقع ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید.

یکی از دلایلی که برای ناکامی آنچلوتی در این فصل ذکر شده، اتکای بیش از اندازه او به روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باواریایی‌ها بود که آمار گلزنی‌اش به شدت افت کرد. رومنیگه اما تأکید کرد که سرمربی پیشین میلان از او تفاضای خرید مهره‌های هجومی نکرده بود.

او اظهار داشت: ما به طور جدی درباره این مسئله صحبت کردیم اما در نهایت آنچلوتی گفت که توماس مولر هم در پستی که مورد نظر اوست می‌تواند بازی کند چون در آن پست با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی