English

خمارلو:

بیرانوند باید رضایت برانکو را جلب کند

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بیرانوند گفت: این دروازه بان برای گذراندن خدمت سربازی باید رضایت برانکو را جلب کند در غیر این صورت اجازه جدایی از تیم ما را ندارد.

بیرانوند باید رضایت برانکو را جلب کند

به گزار خبرگزاری موج، در حالی که گفته می شود احمد نوراللهی قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و بعد از گذراندن دوره آموزشی خود باید به تیم دیگری بپیوندد اما باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس این مطلب را تکذیب کرد و گفت: نوراللهی با تیم ما قرارداد دارد و بعد از گذراندن دوره آموزشی به پرسپولیس باز می گردد. 

او درباره وضعیت بیرانوند بیان کرد: بیرانوند بازیکن ماست و برای جدایی باید رضایت نامه داشته باشد. این دروازه بان برای گذراندن خدمت سربازی باید رضایت برانکو را جلب کند در غیر این صورت اجازه جدایی از تیم ما ندارد. همچنین هیئت مدیره در مورد جدایی بیرانوند تصمیم می گیرد. 

خمارلو درباره اینکه تراکتورسازی قصد جذب بیرانوند را ندارد، بیان کرد: نظر لطف باشگاه تراکتورسازی است که قصد ندارد بیرانوند را جذب کند. کیانی فصل گذشته قصد داشت به تیم پرسپولیس بپیوندد اما به علت محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی، این بازیکن جذب نکردیم. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره طلب آرام طبع گفت: این بازیکن از باشگاه طلبی دارد که باید با حضور در باشگاه پرسپولیس میزان طلبش مشخص شود تا آن را پرداخت کنیم. 

خمارلو در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان از جمله داورزنی قول داد که مشکل بدهی سرخابی ها را برطرف کند تا این دو باشگاه مجوز حرفه ای دریافت و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه