English

والورده:

موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم

سرمربی بارسلونا با تساوی برابر المپیاکوس گفت: هدفمان پیروزی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه در هفته‌ چهارم لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس به تساوی بدون گل دست یافت و صعودش به مرحله بعد را به تعویق انداخت. پس از بازی گفت‌: تنها می‌توانستیم گل بزنیم. از طریق مالکیت توپ می‌خواستیم به دروازه‌ حریف برسیم. آنها می‌خواستند در ضد حمله شگفتی‌ ساز باشند. می‌توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم. به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. با رضایت از یونان برگشتیم اما خوشحال نیستیم.

ارنستو والورده

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: هدفمان پیروزی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. حریف در کار دفاعی خیلی خوب عمل کرد و ما نیز دقت عمل نداشتیم. هدفمان صعود به دور بعد است. اکنون دو بازی باقی‌ مانده است و باید با دید مثبت به آن نگاه می‌کنیم. هنوز صدرنشین هستیم و می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم.

سبک بازی سوارس را دوست دارم

لوییس سوارس باز هم در این بازی گلزنی نکرد. والورده به دفاع از مهاجم اروگوئه‌ای خود پرداخت و گفت‌: سبک بازی سوارس را دوست دارم و گلزنی گاهی اوقات به سانتی‌مترها بستگی دارد. دوست دارم که تیم من موقعیت گلزنی داشته باشد.

هواداران المپیاکوس همیشه با من مهربان بودند

والورده دوباره به یونان بازگشت و هواداران المپیاکوس از او استقبال خوبی کردند. سرمربی ‌اسپانیایی در این باره اظهار کرد: همیشه مرا به وجد می‌آورند. همیشه نسبت به من مهربان بودند. از اولین روزی که در این تیم حضور داشتم چنین برخوردی با من داشتند. جو ورزشگاه المپیاکوس را می‌شناسم و انتظار چنین چیزی را داشتم. فوق‌العاده‌ و زیبا بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه