English

سیمئونه:

شرایط به نفع ما پیش نرفت

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از تساوی مقابل قره‌باغ گفت‌: بازیکنام تمام توان خود را به کار بردند و نمی‌توانم به آنها چیزی بگویم. شرایط به نفع ما پیش نرفت.

شرایط به نفع ما پیش نرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، اتلتیکومادرید در بازی برگشت هم مقابل قره‌باغ مساوی کرد و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به معجزه دارد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: شروع خوبی داشتیم به خصوص در ۲۰ ‌دقیقه ابتدایی و فرصت گلزنی داشتیم. حریف در نیمه نخست گل زیبایی به ثمر رساند. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم. بازیکنام تمام توان خود را به کار بردند و نمی‌توانم به آنها چیزی بگویم. شرایط به نفع ما پیش نرفت.

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: اشتباه‌های بازیکنان به خاطر استرس بود. آنها نیاز به گلزنی داشتند. با این حال با توجه به عملکردمان شایسته پیروزی بودیم و باید با همین روند تلاش و بازی کنیم. عملکرد بازیکنانم فوق‌العاده‌ بود. گابی، توماس و... همه خوب بازی کردند. به این تیم هم چنان باور دارم باید به رقابت‌ خود ادامه‌ دهیم.

سیمئونه در ادامه‌ اظهار کرد: باید به تلاش خود ادامه‌ دهیم تا بتوانیم به موقعیت‌های گل دست پیدا کنیم. در رسیدن به گل بدشانس بودیم. خواهان بهترین نتیجه‌ بودیم می‌خواستیم پس از گل خورده بازی را به تساوی برسانیم و سپس پیروز شویم.

سرمربی آرژانتینی در پایان گفت‌: من به معجزه باور دارم. باور داریم هر چیزی که پیش روی‌مان است خوب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه