English

هاینکس:

بازی خوبی برابر سلتیک به نمایش گذاشتیم

سرمربی بایرن مونیخ بعد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: بازی خوبی برابر سلتیک به نمایش گذاشتیم. البته حریف کمی بازی را سخت کرده بود.

بازی خوبی برابر سلتیک به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ دیشب (سه‌شنبه) موفق شد با نتیجه‌ ۲ بر یک سلتیک اسکاتلند را شکست دهد تا جواز حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ بعد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: شب خیلی خوبی را سپری کردیم. از قبل این را می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار ما است که خوشبختانه توانستیم از عهده آن بر بیایم. ما بازی خوبی برابر سلتیک به نمایش گذاشتیم. البته حریف کمی بازی را سخت کرده بود. از حالا باید به فکر این باشیم که به عنوان تیم نخست از گروه صعود کنیم. هر چند که می‌دانم کار سختی است چون ما در بازی رفت سه گل شکست خوردیم.

لواندوفسکی می تواند در لیگ به میدان برود

سرمربی بایرن مونیخ در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: در این بازی به دلیل نگرانی‌هایی که وجود داشت، لواندوفسکی را بازی ندادیم ولی او می‌تواند در لیگ برای ما به میدان برود. لوا مهاجم نخست ما محسوب می‌شود و ما دوست داشتیم که او در این مسابقه برای ما بتواند برای ما بازی کند.

بایرن مونیخ باید در جدالی حساس روز شنبه در بوندسلیگا به مصاف بورسیادورتموند برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی