English

امری:

نیمار می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن موفق باشد

سرمربی پاری سن ژرمن گفت: نیمار با روحیه و انگیزه بالا به کار خود در پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه خواهد داد. او مهارت فردی بالایی دارد و می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن موفق باشد.

نیمار می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن موفق باشد

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، نیمار در فصل جابه جایی تابستانی بعد از کش و قوس های زیاد تصمیم به ترک بارسلونا گرفت و پاری ‌سن‌ ژرمن را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

وضعیت نیمار در پاری ‌سن‌ ژرمن خوب نیست و مشکلات زیادی در این تیم پیدا کرده است از درگیری لفظی با کاوانی تا اختلاف با اونای امری و استقبال بد هواداران دیگر تیم‌ها از او.

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن دو روز پیش از بارسلون دیدن کرد و به نوعی از جدایی خود از آبی‌ اناری‌ها ابراز پشیمانی کرد و همین باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش رسد.

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن این گونه به جدایی نیمار و بازگشت او به بارسلونا واکنش نشان داد: نمی‌توانم چنین چیزی را قبول کنم. نیمار به پاری سن ژرمن آمده تا با این تیم جام‌های زیادی به دست آورد. او با میل و علاقه کامل خود از بارسلونا جدا شود و راهی تیم ما شده است.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: نیمار با روحیه و انگیزه بالا به کار خود در پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه خواهد داد. او مهارت فردی بالایی دارد و می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن موفق باشد. دلیلی ندارد که او به جدایی فکر کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان همچنین درباره اختلاف و درگیری با نیمار، افزود: در تمرین پاری ‌سن‌ ژرمن دوربین های زیادی وجود دارد و همه تمرین را زیر نظر دارند. شما ثابت کنید که نیمار با من درگیر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه