English

فتل:

همیلتون در طول فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت

راننده آلمانی تیم فراری گفت: همیلتون در طول فصل، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و شایسته قهرمانی بود. به لوئیس تبریک می‌گویم.

همیلتون در طول فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت

به گزارش خبرگزاری موج، سباستین فتل راننده آلمانی تیم فراری پس از قهرمانی لوئیس همیلتون در مسابقات فصل 2017 فرمول یک به وی ادای احترام کرد و او را شایسته این عنوان دانست.

فتل با این پیش زمینه وارد رقابت در پیست «اوتودرومو ارمانوس رودریگس» مکزیک شد که اگر قهرمان شود و همیلتون به مقامی پایین‌تر از پنجمی برسد، امید او برای کسب عنوان قهرمانی در 2 گرند پری باقی‌مانده، همچنان زنده خواهد ماند اما برخورد او در همان دور اول با همیلتون و آسیب دیدن بال جلویی، امیدهای او را نقش بر آب کرد.

فتل پس از کسب عنوان چهارم گرندپری مکزیک اظهار داشت: شرایط برای ما ناامید کننده است. در واقع اصلاً مهم نیست که ما چه کاری در مکزیک انجام دادیم بلکه نکته مهم، کاری است که همیلتون انجام داد. او در طول فصل، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و شایسته قهرمانی بود. به لوئیس تبریک می‌گویم. امروز فقط روز او بود.

قهرمان 4 فصل رقابت‌های فرمول یک گفت: من از همیلتون نمی‌ترسم و عاشق رقابت با او هستم. در نهایت باید قبول کرد که تیم مرسدس از ما بهتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه