English

والورده:

هدفمان این است شرایط را تقویت کنیم

سرمربی بارسلونا گفت: با وجود این که برخی از بازیکنان اصلی همراه تیم نبودند بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. هدفمان این است که شرایط را تقویت کنیم.

هدفمان این است شرایط را تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته‌ دهم لالیگا توانست با دو گل اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و صدرنشین باقی بماند. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: در ورزشگاه سن مامس پیروزی سخت به دست می‌آید. این قانون این ورزشگاه است و همیشه تیمی که این‌جا بازی می‌کند با سختی روبه‌رو می‌شود. در نیمه نخست در شرایط بهتری بودیم. مالکیت توپ بیش‌تری را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم با نفوذ از کناره‌ها به مرکز زمین حریف، خطر ساز شویم. در نیمه دوم، حریف ما را تحت فشار قرار داد و ما در خروج نامطمئن بودیم. باید بیش‌تر تمرین کنیم چون در بازی دیشب راحت نبودیم.

سرمربی بارسلونا افزود: با وجود این که برخی از بازیکنان اصلی همراه تیم نبودند بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. هدفمان این است که شرایط را تقویت کنیم.

والورده پیش از هدایت بارسلونا در اتلتیک مربیگری می‌کرد. او در مورد بازگشت به سن مامس گفت‌: عجیب‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. شرایط خیلی متفاوت بود. می‌توان گفت‌ ورزشگاه جدیدی برای من بود و شاهد هوادارانی بودم که تیم خود و نه من را تشویق می‌کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه