English

ونگر:

خیلی بهتر از قبل بازی می کنیم

سرمربی آرسنال بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم سوانزی گفت: از عملکرد بازیکنانم خیلی رضایت دارم. فکر می‌کنم که خیلی بهتر از قبل شده‌ایم.

خیلی بهتر از قبل بازی می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، آرسنال دیشب (شنبه) در هفته‌ دهم لیگ برتر انگلیس به دیدار تیم سوانزی رفت و در پایان موفق شد سه امتیاز ارزشمند این بازی را در حالی به دست بیاورد که ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاده بود.

آرسن ونگر بعد از پیروزی تیمش در این مسابقه، گفت‌: از عملکرد بازیکنانم خیلی رضایت دارم.  فکر می‌کنم که خیلی بهتر از قبل شده‌ایم. از همه راضی هستم. در طی چند بازی اخیر مالکیت توپمان بالا رفته و این باعث شده نتایج خوبی را نیز کسب کنیم.

آرسنال به چهارمین برد پیاپی خود در تمام مسابقات دست یافت. آنها در حال‌ حاضر باید برابر تیم رداستار بلگراد در لیگ اروپا بازی کنند؛ جایی که با کسب یک برد می‌توانند جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند و بعد از این بازی نیز شاگردان ونگر به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت که صدرنشین لیگ برتر است.

کولاشیناچ نشان داد با قیمت ارزان می‌توان بازیکن خوب خرید

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: سه امتیاز مسابقه چیزی بود که می‌خواستیم. امشب می‌خواهم از عملکرد یک بازیکن بیش از بقیه بازیکنان تمجید کنم و آن هم خرید جدید ما یعنی کولاشیناچ است. او نشان داد  که در این دوره و زمانه هم می‌شود بازیکنی با کیفیت ولی با قیمت ارزان خرید. او در طول بازی‌های آرسنال در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و من کاملا از او راضی هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه