English

آلگری:

یوونتوس به بازیکنی بزرگ مانند ایگواین نیاز دارد

سرمربی یوونتوس به ستایش از ایگواین پرداخت.

یوونتوس به بازیکنی بزرگ مانند ایگواین نیاز دارد

به گزاشر خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس توانست با درخشش ایگواین در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم میلان را با دو گل در سن سیرو شکست دهد. آلگری از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است و به ستایش از مهاجم آرژانتینی تیمش پرداخت.

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: پیروز شدن در سن سیرو برابر میلان اصلا آسان نیست. همیشه رقابت شدیدی بین میلان و یوونتوس وجود داشته است. تیم ما در دیدار امشب بهتر از میلان بازی کرد و شایسته پیروزی هم بود.

او ادامه‌ داد: در کارهای هجومی بهتر از حریف ظاهر شدیم. با بازی خوب خود سه امتیاز را به دست آوردیم. الان دیگر باید این دیدار را فراموش کرد و به لیگ قهرمانان اروپا فکر کرد.

آلگری در ادامه سخنان خود به ستایش از شاگردانش پرداخت و ‌اضافه کرد: ماریو مانژوکیچ مثل همیشه بازی خوبی را به نمایش گذاشت. آسامواه هم خوب بود و اجازه خودنمایی را به سوو نداد. او بازیکن بسیار خطرناکی است اما اجازه ندادیم تا در این دیدار توانایی‌های خود را ثابت کند.

سرمربی یووه در پایان سخنان خود به ستایش از ایگواین پرداخت و گفت‌: ایگواین در دیدار امشب ثابت کرد که چه بازیکن بزرگی است. او نیاز به تمرکز بیشتری دارد و اطمینان دارم که در دیدارهای بعدی بهتر از این هم ظاهر خواهد شد. یوونتوس به بازیکنی بزرگ مانند ایگواین نیاز دارد. او توانایی‌های استثنایی دارد و باید تلاشش را بیشتر از این کند و اعتماد به نفس سابق را به دست آورد.

یوونتوس با پیروزی در این دیدار ۲۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی و البته یک بازی بیشتر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی