English

برگزاری تور جهانی والیبال کیش از اول اسفند

سومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی از یکم تا پنجم اسفند ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری تور جهانی والیبال کیش از اول اسفند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی سه ستاره کیش با تغییر زمان برگزاری نسبت به دو دوره قبل اسفند ماه پیگیری می شود.

بر این اساس این رقابت‌ها از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد تا والیبال ایران سومین میزبانی جهانی خود در این رشته جذاب را تجربه کند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان در جزیره کیش برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 95 با حضور 40 تیم در جزیره کیش برگزار شد و تیم های روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره تور جهانی کیش نسبت به دوره نخست تغییراتی داشت که فدراسیون جهانی والیبال سطح برگزاری این رقابت ها را به سه ستاره افزایش داد، جایزه نقدی نیز از 25 هزار دلار به 100 هزار دلار افرایش یافت و روش برگزاری نیز به صورت حذفی شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، تور جهانی کیش پنجمین رویداد ساحلی جهان در سال 2018 هست.

تورهای جهانی والیبال ساحلی سال 2018 با مسابقات چهار ستاره هلند از 13 تا 17 دی ماه در دو گروه مردان و زنان آغاز می شود. همچنین تور جهانی یک ستاره مردان و زنان استرالیا نیز از 12 تا 15 بهمن و قبل از تور جهانی کیش برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه