English

سیلوا:

مورینیو رقیب اصلی ما است

ستاره خط میانی منچسترسیتی گفت: مورینیو رقیب اصلی ما است و من دوست دارم او را شکست بدهم ولی باید بگویم که برای او احترام زیادی قائلم.

مورینیو رقیب اصلی ما است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرور، برناردو سیلوا یکی از ستارگانی است که پپ گواردیولا برای تیمش در این فصل او را با ۴۳ میلیون پوند به خدمت گرفت. ستاره خط میانی سیتی که سابقه بازی برای موناکو را در کارنامه خود دارد و با این تیم به قهرمانی در لیگ فرانسه رسیده است، با وجود بازی برای تیم رقیب، از ژوزه مورینیو به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان نام برد.

ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است

برناردو سیلوا درباره ژوزه مورینیو گفت‌: ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است و ما اخیرا بارها در فرودگاه همدیگر را دیدیم و صحبت‌های خوبی با هم داشتیم. او صحبت‌های زیادی درباره فوتبال پرتغال می‌کند و باعث می‌شود جنبه‌های جدیدی از فوتبال ما نمایان شود. 

او در ادامه گفت: مورینیو رقیب اصلی ما است و من دوست دارم او را شکست بدهم ولی باید بگویم که برای او احترام زیادی قائلم. رقابت ما فقط در زمین فوتبال خواهد بود. 

برناردو سیلو

ستاره پرتغالی در پایان به حمایت از ویکتور لیندلوف که زمانی با هم در بنفیکا هم‌تیمی بودند پرداخت و گفت: ویکتور دوست من است و می‌دانم چه خصوصیات خوب دفاعی دارد ولی عادت کردن به شرایط مدافعان در لیگ برتر خیلی سخت است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه