English

آلونسو:

منتظریم سیتی افت کند تا به قهرمانی برسیم

مدافع اسپانیایی چلسی می‌گوید ما منتظریم که سیتی افت کند و امتیاز از دست بدهد تا ما بتوانیم به قهرمانی برسیم.

منتظریم سیتی افت کند تا به قهرمانی برسیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، امسال منچسترسیتی توانسته است بدون شکست به کارش در لیگ برتر ادامه دهد و در صدر جدول رقابت‌ها قرار داشته باشد. مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی چلسی که از خریدهای خوب این باشگاه بوده و یک قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده است درباره شرایط این تیم گفت:‌ قرار نیست سیتی تا هفته آخر به این شکل به راه خود ادامه دهد و قطعا افت خواهد کرد. ما منتظریم که سیتی افت کند و امتیاز از دست بدهد تا ما بتوانیم به قهرمانی برسیم. قطعا هدف اصلی ما تکرار قهرمانی در لیگ برتر است. البته امسال نسبت به پارسال بسیار سخت‌تر است.

مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی چلسی

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید در چهار تورنمت رقابت کنیم و علاوه بر آن بازیکنان زیادی هم نداریم که در همه رقابت‌ها حضور داشته باشند و به همین خاطر کارمان نسبت به قبل سخت‌تر است. چون پارسال در لیگ قهرمانان نبودیم و برنامه خلوت‌تری داشتیم. خوشبختانه برد خوبی برابر واتفورد به دست آوردیم و روحیه تیم بالا رفته است و الان به این فکر می‌کنیم که با کسب چند برد پیاپی بتوانیم به شرایط خوبی در جدول رده بندی برسیم.

 کونته مربی سخت‌گیری است 

او درباره کونته نیز گفت: کونته مربی سخت‌گیری است و خیلی از ما در تمرین کار می‌کشید. ما در طول بازی، او را کنار خودمان حس می‌کنیم. فکر نمی‌کنم وقتی فصل قبل قهرمان شدیم کسی گله کرده باشد که زیاد دویده است. او مربی‌ای است که به جنبه فیزیکی و قدرتی بازی خیلی اهمیت می‌دهد.

چلسی امشب در لیگ برتر انگلیس مهمان تیم بورنموث است. دو تیمی که در یک چهارم نهایی جام اتحادیه نیز قرار است با هم کار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی