English

کاوانی:

پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم

ستاره اروگوئه‌ای پاری ‌سن‌ ژرمن از پیروزی تیمش برابر نیس گفت: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و آن را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم

به گزارش خبرگزاری موج  ‌به نقل از رویترز، پاری ‌سن‌ ژرمن با درخشش ادینسون کاوانی توانست در بازی آغازین هفته یازدهم رقابت‌های لیگ فرانسه با سه گل نیس را از پیش رو بردارد. کاوانی در این دیدار توانست دو گل بزند و تعداد گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۱۱ برساند. او بعد از فالکائوی ۱۳ گله در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار گرفت.

این مهاجم اروگوئه‌ای بعد از بازی گفت‌: راهی طولانی پیش رو داریم. باید با نهایت جدیت و تلاش به راه خود ادامه دهیم. با عملکرد خوبی توانستیم نیس را از پیش رو برداریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید چنین بازی‌های خوبی ادامه داشته باشد.

ادیسون کاوانی

او ادامه داد: با شایستگی پیروز این دیدار حساس شدیم. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و آن را به همه هواداران تبریک می‌گویم. زنده باد پاریس.

کاوانی عملکرد درخشانی در پاری ‌سن‌ ژرمن داشته است. او توانسته در ۶۳ دیدار اخیری که با پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان رفته ۶۴ گل به ثمر برساند که نشان می‌دهد او بسیار آماده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه