English

زلاتان: فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنم

زلاتان ایبراهیموویچ از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تیم یونایتد خبر داد.

زلاتان: فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنم

به گزارش خبرگزاری موج، و به نقل از ساکرنت، زلاتان ایبراهیموویچ در آستانه بازگشت به ترکیب شیاطین سرخ فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کند. این بازیکن در فصل اول حضور خود در یونایتد به این تیم کمک کرد تا فاتح جام اتحادیه و در ادامه جام اتحادیه و لیگ اروپا شود.

زلاتان ایبراهیموویچ در آستانه بازگشت به ترکیب یونایتد گفت: فصل قبل با کسب ۳ جام راضی کننده بود ولی من و بقیه بازیکنان به چیز دیگری فکر می کردیم و قهرمانی در لیگ برتر را می خواستیم. امسال هدف من قهرمانی در لیگ برتر است. برای همین هم برگشتم تا کار خودم را تکمیل کنم.

او در فصل اول حضور خود در یونایتد در تمام بازیها ۲۸ گل به ثمر رساند ولی مصدومیت باعث شد او در بازیهای پایانی تیمش غایب باشد. او در این باره گفت: من در فوتبال خودم مصدومیت شدید نداشتم و این اولین بار بود که چنین اتفاقی برایم افتاد. مردم می گفتند کار من تمام شده است ولی می خواهم نشان دهم که اینطور نیست. معمولا در مورد بازیکنان فوتبال در سال های پایانی به این فکر می کنید چند سال دیگر قرار است بازی کند. مصدومیت کار را برای من راحت کرد. من تنها یک هدف داشتم و آن هم بازگشت و فوتبال بازی کردن بود. همان گونه که آمدم، خواهم رفت و لنگ لنگان از اینجا نمی روم. من به نحوی کنار خواهم رفت که خودم می خواهم. حتی اگر لازم باشد، بر روی آب قدم خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه