English

علی کریمی:

همه جا قلیان به صورت آزاد عرضه می شود پس مصرف آن جرم نیست

پیشکسوت فوتبال با بیان این که قلیان کشیدن غیرقانونی نیست و حتی ضد عرف هم نیست، گفت: وقتی در همه جای مملکت قلیان به صورت آزاد عرضه می شود پس مصرف آن هم جرم نیست.

همه جا قلیان به صورت آزاد عرضه می شود پس مصرف آن جرم نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی کریمی در مورد قلیان کشیدن بیان کرد: قلیان کشیدن غیرقانونی نیست و حتی ضد عرف هم نیست. وقتی در همه جای مملکت قلیان به صورت آزاد عرضه می شود پس مصرف آن هم جرم نیست، اگرچه فوتبالیست ها بهتر است این کار را نکنند، چون به سیستم کاری شان آسیب می رساند.

او افزود: ما در بایرن بازیکنی داشتیم که بین دو نیمه و اول و آخر بازی سیگار می کشید. مجله بایرن را دست می گرفت و به دستشویی می رفت و آنجا یک نخ سیگار دود می کرد چون احتمالا به تمرکزش کمک می کرد. او از بهترین های تیم بایرن بود و چون این تصمیم به حیطه شخصی اش ربط داشت هیچ کس حرفی به او نمی زد چون او در زمین کارش را خوب انجام می داد. الان هم اگر این فوتبالیست ها آدم های ممتازی باشند ، بهتر است برخوردی که با آنها می شود در حد صحبت و نصیحت باشد نه این که قبل از مهمترین بازی سال خبر را در بوق و کرنا کنند و آبروی آدم ها را ببرند.

قلیان به چهره فوتبال ایران آسیب می زند

علی کریمی در پایان خاطرنشان کرد: مگر فوتبالیست های ما و بحث قلیان کشیدن شان مسئله جدیدی است؟ الان سالهاست این مسئله در فوتبال است و زمان مطرح شدنش برای من عجیب است و البته به چهره فوتبال ایران آسیب می زند و رسانه های آن ور آبی هم این مسئله را سوژه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه