English

فکری:

پتانسیل صعود به لیگ برتر کشور را داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌که پتانسیل صعود به لیگ برتر کشور را داریم، گفت: کار سختی را پیش‌رو داریم، چرا که بازی‌های زیاد و سخت‌تری باقی مانده است.

پتانسیل صعود به لیگ برتر کشور را داریم

به گزارش خبرگزاری موج، محمود فکری در ابتدا درباره پیروزی تیمش در هفته دهم لیگ یک فوتبال کشور برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سختی با گل‌گهر داشتیم و اگرچه خیلی زود به گل رسیدیم ولی حریف تیم خوبی بود و از بازیکنان و کادرفنی خوبی نیز بهره می‌برد. پیروزی برابر تیمی که برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسته شده است، بسیار سخت بود ولی خدا را شکر بازیکنانم که طی هفته‌های اخیر بازی به بازی بهتر شده‌اند، در این دیدار نیز تمرکز لازم را داشتند.

او بیان کرد: در این بازی دو گل به ثمر رساندیم، ضمن این که اشتباهات بازیکنانم نسبت به دیدارهای گذشته بسیار کم‌تر شده بود و بازی بهتر و روان‌تری را ارائه دادند. با این برد توانستیم جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌که پتانسیل صعود به لیگ برتر کشور را داریم، گفت: کار سختی را پیش‌رو داریم، چرا که بازی‌های زیاد و سخت‌تری باقی مانده است و باید بیش‌تر تلاش کنیم. کارمان در ادامه سخت‌تر هم خواهد شد و ان‌شاءالله در کنار تلاش‌ها و زحماتی که بازیکنان می‌کشند، انسجام مجموعه شهری را هم داشته باشیم؛ همه باید کمک کنند تا بدون اشتباه پیش برویم تا درنهایت صعود به لیگ برتر را داشته باشیم.

وی درباره صعود دو تیم از دسته یک به لیگ برتر کشور نیز خاطرنشان‌کرد: در نظر گرفتن دو سهمیه برای لیگ یک کم است ولی دیگر این تصمیم گرفته شده است و ما باید برای کسب یکی از این دو سهمیه مبارزه کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم یکی از آن‌ها را به دست آوریم.

محمود فکری

تلاش‌مان صعود بدون اما و اگر است

فکری در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای مدنظر است که به گونه‌ای نتیجه بگیرید که کار برای صعود به لیگ برتر به اما و اگر کشیده نشود؟ گفت: فوتبال است و پیش‌بینی آن سخت است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امتیازات لازم را کسب و فاصله‌مان را با تیم‌های پشت‌سری‌مان بیش‌تر کنیم و صعود بدون اما و اگر را داشته باشیم، البته رقیبان هم پشت ‌سر ما حرکت می‌کنند، به ویژه اکنون که ما را یک مدعی هم می‌دانند. به هر حال تیم‌های دیگر که از نظر پشتیبانی و امکانات در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند، بیکار نمی‌نشینند و برای صعود تلاش می‌کنند.

او درباره بازی آینده تیمش در داربی خوزستان برابر شهرداری ماهشهر نیز عنوان کرد: از چهارشنبه این هفته تمرینات ما برای بازی هفته آینده آغاز می‌شود. باید بازی‌های گذشته و این‌که اکنون در کجای جدول هستیم را فراموش و فقط به بازی پیش‌رو فکر کنیم تا با تمام انرژی وارد مسابقه شویم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان افزود: شهرداری تیم بسیار خوبی است و تاکنون نتایج خوبی را هم کسب کرده و نشان داده است که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. این بازی نیز مانند دیگر بازی‌های‌مان سخت است ولی امیدوارم امتیاز کامل را به دست آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه