English

هشت تکواندوکار به اردوی تیم ملی معرفی شدند

با به پایان رسیدن رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران، هشت تکواندوکار راه یافته به اردوی تیم ملی معرفی شدند.

هشت تکواندوکار به اردوی تیم ملی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران که با حضور ۲۵ تکواندوکار برگزار شد، در پایان هشت بانوی هوگوپوش در چهار وزن المپیکی جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های انتخابی گرنداِسلم را به دست آورند. نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو با حضور برترین‌های تکواندوی جهان به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد و یکی از مسائل جالب توجه این تورنمنت جوایز بزرگی ‌است که فدراسیون جهانی مدنظر گرفته است. به قهرمان این مسابقات ۷۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

همچنین مهرو کمرانی در مورد رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نیز گفت: خیلی زود انتخابی‌ها را برگزار کردیم تا تکلیف نفرات اعزامی مشخص شوند و بتوانیم اردوها را با کیفیت بهتری پیگیری کنیم. همچنین در مورد کیمیا علیزاده باید بگویم که او نمی‌تواند در این رقابت‌ها تیم را همراهی کند و تمریناتش را در خانه ادامه می‌دهد.

طبق گفته‌ زهرا سروی (نایب رئیس بانوان تکواندو) نیز  برنامه‌های فدراسیون تکواندو به گونه‌ای است که قصد دارد تیم ملی بانوان را به رقابتهای مختلف اعزام کند تابانوان تکواندوکار امتیازات لازم جهت حضور در گردپری‌ها را کسب کنند.

این مسابقات انتخابی به منظور تعیین سه سهمیه باقی‌مانده در هر چهار وزن این رقابت‌ها است و از تاریخ دوم آذر، طی دو روز به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود.

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران به قرار زیر هستند:

وزن اول (۴۹- کیلوگرم): ناهید کیانی و سودابه پورصادقی

وزن دوم (۵۷- کیلوگرم): پریسا جوادی و مهسا پورمیرزایی

وزن سوم (۶۷- کیلوگرم): زهرا شیدایی و مبینا بابالو

وزن چهارم (+۶۷ کیلوگرم): فاطمه مصطفایی و زهرا پوراسماعیل

هدایت این تیم بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه