English

مورینیو:

تیم حریف مزد بازی جسورانه خود را گرفت

سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست تیمش برابر هادرز فیلد گفت: تیم حریف از ابتدای مسابقه با قدرت و با شور و شوق در زمین حاضر بود و توانست مزد بازی جسورانه خود را بگیرد.

تیم حریف مزد بازی جسورانه خود را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در هفته‌ نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر هادرز فیلد شکست غیر منتظره ۲ بر یک را متحمل شد. در حالی که خیلی از بازیکنان این تیم از جمله پوگبا، بایی، روخو، کریک و شاو مصدوم بودند، فیل جونز نیز در نیمه نخست مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت تا ژوزه مورینیو مجبور شود لیندلوف، مدافع سوئدی را به زمین بیارود که روی هر دو گل خورده منچستریونایتد مقصر بود.

ژوزه مورینیو بعد از شکست تیمش در این بازی، گفت‌: صادقانه می‌خواهم اعتراف کنم که عملکرد بسیار ضعیفی در این مسابقه داشتیم و تیمی که شایسته برد بود توانست به این مهم دست پیدا کند. تیم حریف از ابتدای مسابقه با قدرت و با شور و شوق در زمین حاضر بود و توانست مزد بازی جسورانه خود را بگیرد. من اگر هوادار منچستریونایتد بودم و خصوصا از آن هواداران سنتی بسیار از این بازی متاسف و ناراحت می شدم.

ژوزه مورینیو

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: در نیمه دوم تلاش‌هایی کردیم که به بازی برگردیم، حتی این بازی می‌توانست با  نتیجه‌ تساوی به اتمام برسد ولی به نظر من حق ما یک امتیاز نبود.

منچستریونایتد باید چهارشنبه هفته‌ پیش رو در جام اتحادیه که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود به مصاف سوانزی برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی