English

برومند:

صحبت کردن درباره این داربی سخت است

پیشکسوت استقلال می‌گوید: واقعا صحبت کردن درباره این داربی خیلی سخت است و هیچ پیش‌بینی‌ای نسبت به آن ندارد.

صحبت کردن درباره این داربی سخت است

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز برومند درباره عملکرد استقلال مقابل نساجی گفت: به نظرم استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. من امیدوارم که آنها این روند را ادامه دهند چون استقلال امسال خیلی سختی کشیده است و هواداران این تیم خیلی اذیت شده‌اند.

شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است

وی درباره داربی پایتخت اظهار کرد: واقعا صحبت کردن درباره این داربی خیلی سخت است. نمی‌دانم چه بگویم. هیچ پیش‌بینی‌ای از این بازی ندارم. واقعا با توجه به شرایطی که می‌بینیم صحبت کردن خیلی سخت است. استقلال هنوز به لحاظ روحی مشکل دارد و جایگاه خوبی در جدول ندارد. این درحالی است که استقلال بازیکنان خوبی دارد و اگر داربی چهار-پنج بازی بعدتر بود، فکر می‌کنم استقلال با آمادگی بیشتری به مصاف پرسپولیس می‌رفت. پرسپولیس درست است که در آسیا شکست خورده ولی در جدول ایران وضعیت خوبی دارد و شرایطش مناسب‌تر از استقلال است.

با توجه به این که قائدی بعد از یک هفته قرار است به تمرینات استقلال برگردد، پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش برخورد شفر با قائدی مناسب بود یا خیر، گفت: این روش مربیان آلمانی است که بازیکنان را به یک رده پایین‌تر می‌فرستند. من نمی‌دانم این برخورد چقدر جواب‌گو است و باید ببینیم که تاثیرش روی قائدی چه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی