English

کلوپ:

انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را از سوی دو تیم دارم

سرمربی لیورپول پیش از دیدار تیمش برابر تاتنهام گفت: انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را از سوی دو تیم دارم.

انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را از سوی دو تیم دارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، دو تیم تانهام و لیورپول فردا یک‌شنبه در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم به میدان خواهند رفت. یورگن کلوپ پیش از دیدار تیمش برابر تاتنهام گفت: من مطمئنم که می‌توانیم بازی جذاب و خوبی را با تاتنهام شاهد باشیم که هواداران از دیدن آن لذت ببرند. هر دو تیم دوست دارند بهترین باشند و تمام تلاش خودشان را برای ارائه بازی زیبا و جذاب خواهند داشت. من انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را از سوی دو تیم دارم. در بازی قبل برابر یونایتد بازی خیلی سختی را شاهد بودیم که خواب آور شده بود ولی این دیدار شرایط متفاوتی دارد و مثل بازی قبل نمی‌شود.

یورگن کلوپ

دو تیم تاتنهام و لیورپول در لیگ قهرمانان نیز حضور دارند که در گروه های خود در صدر جدول قرار دارند. تاتنهام این هفته توانست رئال را در خانه متوقف کند و لیورپول با هفت گل توانست ماریبور را شکست دهد.

بازی با تاتنهام سختی‌های زیادی در پی دارد 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: تاتنهام در این فصل بهتر از ما عمل کرده است و از نظر کسب نتیجه نیز خوب ظاهر شده و یکی از تیم‌های مدعی در لیگ محسوب می‌شود. تاتنهام بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارد و بازی با این تیم سختی‌های زیادی در پی دارد و باید کاملا مراقب باشیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه