English

دی‌بروین:

رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی در لیگ شروع شده است

هافبک بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید: رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی در لیگ شروع شده که تاکنون هشت هفته تمام شده است و ۳۰ هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی در لیگ شروع شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، دو تیم شهر منچستر یعنی منچسترسیتی و منچستریونایتد امسال در لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند نتایج خوبی به دست بیاورند. سیتی تاکنون با دو امتیاز بیشتر از یونایتد در صدر قرار دارد.

کوین دی بروین درباره شرایط قهرمانی در لیگ برتر گفت: تا الان دو تیم سیتی و یونایتد خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی نشان داده‌اند و از نظرم این دو تیم شانس نخست قهرمانی هستند ولی در لیگ برتر نمی‌توانید پیش بینی کنید چون هر احتمالی ممکن است و شاید چند هفته دیگر هم چند تیم لیگ برتری خودشان را به عنوان مدعی نشان دهند. اگر روند خوب تیمی‌مان را حفظ کنیم می‌توانیم تا پایان مدعی بمانیم. نباید فراموش کنیم که اگر امتیاز از دست بدهیم ممکن است تیم دیگری جای ما را در لیگ برتر بگیرد. رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی در لیگ شروع شده که تاکنون هشت هفته تمام شده است و ۳۰ هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

سیتی امروز (شنبه) در هفته نهم لیگ برتر باید برابر برنلی در خانه به میدان برود و خیلی‌ها انتظار دارند یک برد پر گل دیگر نیز برای سیتی ثبت شود ولی برنلی در این فصل برابر تیم‌های بزرگ از جمله چلسی عملکرد خوبی داشته و به برتری دست یافته تا لقب غول‌کش این فصل لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

نباید از بازی خودمان راضی باشیم 

دی بروین در پایان گفت: نباید از بازی خودمان راضی باشیم و همان طور که گواردیولا می‌خواهد بهتر شویم و پیشرفت داشته باشیم، باید بازی به بازی روند خودمان را بهتر کنیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه