English

آرزو حکیمی:

به دنبال بهترین مدال هستم

ملی‌پوش قایقرانی ایران با اشاره به عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ان‌شاءالله طلای دو نفره را در جاکارتا تکرار می‌کنیم و من هم مدال نقره‌ام در این رقابت‌ها را سال آینده به طلا تبدیل خواهم کرد.

به دنبال بهترین مدال هستم

به گزارش خبرگزاری موج، آرزو حکیمی درباره عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی چین اظهار کرد: من برای بهترین نتیجه به چین رفته‌بودم و می‌خواستم در تمام موادی که شرکت می‌کنم نتیجه بگیرم. خدا را شکر که در کایاک دو نفره به همراه هدیه کاظمی با اختلاف از حریفان گذشتیم و مدال طلا گرفتیم اما در تک نفره ۲۰۰ متر با اختلاف بسیار کم دوم شدم و به مدال نقره رسیدم. البته با توجه به اتفاقی که قبل از مسابقه برایم افتاد می‌دانم که توانایی کسب مدال طلای این بخش را هم دارم و ان‌شاءالله در جاکارتا حقم را می‌گیرم.

او در پاسخ به این سوال که هدفش برای بازی‌های آسیایی چیست؟ گفت: بازی‌های آسیایی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا کیفیت رقابت‌ها بسیار بالاتر خواهد بود اما من با تمام توان به دنبال بهترین مدال هستم. ان‌شاءالله طلای دو نفره را در جاکارتا تکرار می‌کنیم و من هم مدال نقره‌ام در این رقابت‌ها را سال آینده به طلا تبدیل خواهم کرد.

بانوی المپیکی قایقرانی ایران درباره سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: این رقابتها دقیقا میدانی بود که کشورهای آسیایی یک سال قبل از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خودشان را محک بزنند. در تمام مسافت‌ها و قایق‌ها بهترین‌های هر کشور حضور داشتند و به همین دلیل رقابت‌ها واقعا از سطح بالایی برخوردار بود. قطعا در جاکارتا رقابت‌ها سخت‌تر هم می‌شود.

با برنامه ریزی مناسب می توانیم اختلاف ها را جبران کنیم

او در پاسخ به این سوال که عملکرد اصلی‌ترین حریفان قایقرانی ایران را چه کشورهایی می‌دانید؟ گفت: به نظرم چین و قزاقستان اصلی‌ترین حریفان ما هستند که اختلافمان بسیار کم است. خب در دو نفره که ما خیلی خوب آنها را گرفتیم اما در تک نفره اختلاف ناچیز بود و به مدال نقره رسیدیم. سال مهمی پیش‌رو داریم و اگر در این مدت برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم قطعا می‌توانیم این اختلاف‌ها را جبران کنیم و به مدال‌های بهتر و بیشتری در جاکارتا برسیم. من که قول طلای دو نفره ۵۰۰ و تک نفره ۲۰۰ را از امروز می‌دهم.

حکیمی که در ۱۷ سالگی در المپیک لندن حضور داشت درباره المپیک ۲۰۲۰ نیز بیان کرد: تمام هدف و تلاش من برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو است و شک نکنید که سهمیه می‌گیرم و برای عملکردی عالی در این رویداد مهم تلاش خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه