English

سیگوردسون:

صعود به جام جهانی لذت بخش بود

ستاره تیم ملی فوتبال ایسلند گفت: ما جاه‌طلبی‌های زیادی داریم. صعود به جام جهانی لذت بخش بود ولی ما دیگر به آن فکر نخواهیم کرد.

صعود به جام جهانی لذت بخش بود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از فیفا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایسلند توانست برای اولین بار جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد تا این کشور کوچک که فقط نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، برای اولین بار طعم حضور در جام جهانی را بچشد. آنها بعد از درخشش در یورو ۲۰۱۶ می‌خواهند در جام جهانی هم کارنامه موفقی از خود بر جای بگذارند.

گیلفی سیگوردسون، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایسلند که در لیگ برتر انگلیس و باشگاه اورتون بازی می‌کند و در طی پنج سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فوتبال این کشور انتخاب شده است، درباره حضور در جام جهانی، گفت‌: ما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم که اولین حضورمان در جام جهانی است و باید فقط در آن حضور داشته باشیم. ما جاه‌طلبی‌های زیادی داریم. صعود به جام جهانی لذت بخش بود  ولی ما دیگر به آن فکر نخواهیم کرد. یک هفته‌ جشن گرفتیم و حالا وقت آن رسیده است که برای حضور در جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم.

می‌خواهیم عملکرد خوبی در جام جهانی روسیه داشته باشیم

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: من فکر می‌کنم ایسلند ظرفیت و توانایی این را داشته باشد که به دور دوم جام جهانی فکر کند. می‌خواهیم عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم. البته اول از همه باید ببینیم که در چه گروهی قرار می‌گیریم. قرعه‌کشی رقابت‌ها بسیار مهم است. چیزی برای از دست دادن نداریم و می‌خواهیم بازی‌های خوبمان را در یورو را تکرار کنیم.

گیلفی سیگوردسون

ایسلند یکی از تیم‌هایی است که در سید سوم جام جهانی قرار دارد و به هیچ وجه با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم‌گروه نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه