English

امری:

نیمار استعداد و نبوغ بالایی دارد

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: کادر فنی و بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن برای کمک کردن به نیمار از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نیمار استعداد و نبوغ بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل اما اکیپ، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته دهم لوشامپیونه پاری ‌سن‌ ژرمن و مارسی ال کلاسیکو لیگ فرانسه را برگزار خواهند کرد.

اونای امری قبل از این دیدار حساس درباره این سوال که آیا نیمار به سطح مسی رسیده است؟ این گونه پاسخ داد: نیمار تنها چند هفته است که در پاری ‌سن‌ ژرمن بازی می‌کند و نباید انتظار داشت که او در  این مدت کوتاه مانند مسی شود. نیمار برای درخشش در تیم ما به زمان نیاز دارد. او می‌تواند بسیار بهتر از این ظاهر شود.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ داد: کادر فنی و بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن برای کمک کردن به نیمار از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. او استعداد و نبوغ بالایی دارد و بدون شک این توانایی را دارد که بهترین شود. یک بازیکن نمی‌تواند تنها با چند هفته حضور در یک تیم با نهایت هماهنگی با دیگر بازیکنان برسد. نیمار به زمان نیاز داد و اطمینان دارم که او به بازیکنی تاثیر گذار و کلیدی برای ما تبدیل خواهد شد.

او هم‌چنین در پایان‌ صحبت‌های خود درباره دیدار برابر مارسی اشاره کرد و  گفت: بازیکنان دو تیم به خوبی می دانند که این یک دیدار خاص است و ما تنها به پیروزی در آن فکر می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه