English

بازی خوبی ارائه دادیم

مربی تیم نساجی گفت: همه سعی خود را کردیم که بازی خوبی را ارائه دهیم. بازی قابل قبولی را امروز ارائه دادیم. در نیمه نخست نتوانستیم عملکرد مورد نظر آقای پاشازاده را ارائه دهیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم.

بازی خوبی ارائه دادیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد نیک سیرت مربی تیم نساجی که به دلیل اخراج مهدی پاشازاده در طول بازی با استقلال در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شده بود، درباره این بازی گفت: از هوادارانمان که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. قدردان حمایت آنها هستیم. همه سعی خود را کردیم که بازی خوبی را ارائه دهیم. بازی قابل قبولی را امروز ارائه دادیم. در نیمه نخست نتوانستیم عملکرد مورد نظر آقای پاشازاده را ارائه دهیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم.

او درباره داوری این دیدار گفت: قضاوت در این باره را به عهده خود شما می‌گذارم. این بازی شرایط خاصی داشت. پاشازاده چیز خاصی نگفت و اعتراض خاصی هم نکرد ولی اخراج شد.

مربی نساجی درباره استرس بازیکنان این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: این شرایط در آزادی طبیعی بود. مهدی پاشازاده خیلی تلاش کرد بازیکنان به شرایط مد نظر برسند. در آزادی صدا به بازیکنان نمی رسد و صدای پاشازاده به بازیکنان نمی رسید تا آنها را از آن شرایط خارج کند.

وی درباره تعویض‌های تیمش اظهار کرد: نظر پاشازاده این بود دو مهاجمه بازی کنیم و به نتیجه هم رسیدیم هرچند دیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه