English

جام حذفی فوتبال؛

برخی بازیکنان بازی را شوخی گرفتند

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز شادمانی از برتری تیمش مقابل نساجی مازندران، گفت: در نیمه دوم برخی بازیکنان ما بازی را شوخی گرفتند و همین مساله کار را سخت کرد.

 برخی بازیکنان بازی را شوخی گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، «وینفرد شفر» جمعه شب پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، توضیح داد: نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و بازیکنان خواسته های تمرینات را به طرز مناسبی در زمین پیاده کردند.
وی با اشاره به اینکه تیمش در نیمه نخست پرسینگ را به خوبی اجرا کرد، افزود: سه فرصت مناسب گلزنی هم داشتیم.در بین دو نیمه هم به نفرات اعلام کردم که بلافاصله پس از تصاحب توپ به سمت دروازه حریف حرکت کنند.
سرمربی آلمانی استقلال تصریح کرد: در نیمه دوم در دادن پاس های نهایی اشتباهاتی داشتیم و برخی نفرات کار را شوخی گرفتند و همین مساله در دقایق پایانی شرایط استقلال را دشوار کرد.
وی افزود: به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که تیم های دسته پایین تر در جام حذفی انگیزه بالایی مقابل حریفان مطرح دارند.
شفر با تبریک به «مهدی پاشازاده» به دلیل عملکرد خوب نساجی مازندران، عنوان کرد: امیدوارم سال آینده این تیم را در لیگ برتر ببینم.همچین به تماشاگرن پرشور این تیم نیز تبریک می گویم.
شفر درمورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: خوشحالم در بزرگترین دربی قاره آسیا حضور خواهم داشت.قرمزپوشان ایران تیم بسیار خوبی هستند و بازی انان را مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر داشتم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: پنج شنبه بازی بزرگی خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا عملکرد خوبی را برای هواداران فوق العاده مان داشته باشیم.شاید برای این دیدار سه تا چهار تغییر در ترکیب استقلال ایجاد کنیم.
وی درمورد تنبیه «مهدی قائدی» بازیکن جوان استقلال، گفت: او پسر خوبی است که تکنیک مناسبی دارد اما باید آموزش بیشتری ببیند.همه باید به حضور در استقلال افتخار کنند و بیشتر مواقع بازیکنانی که دوران تنبیه آنان تمام می شود، عملکرد بهتری از خود به جای می گذارند.
شفر افزود: امیدوارم از این پس تمرکز قائدی تنها روی فوتبال باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه