English

مرحله سوم گرندپری ۲۰۱۷ - لندن

رقبای نمایندگان وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران مشخص شدند

تکواندوکار وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران رقبای خود در رقابت‌های تکواندوی گرندپری لندن را شناختند.

رقبای نمایندگان وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج، مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) به میزبانی شهر لندن آغاز شد. این رقابت‌ها به مدت سه روز و با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن پاکرباکس آرنا ادامه خواهد داشت. تیم ملی ایران نیز با پنج نماینده در این رقابت‌ها حاضر شده است.

روز دوم مرحله سوم رقابت‌های گرندپری تکواندو به میزبانی لندن از فردا شنبه ۲۹ مهر پیگیری می‌شود. مبارزات وزن ۵۸- کیلوگرم مردان نیز فردا برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده و آرمین هادی‌پور به عنوان آخرین نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۷ تا ۲۰ (به وقت تهران) و رقابت‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۴ پیگیری خواهد شد.

اما در ادامه‌ مراسم وزن کشی این رقابت‌ها، رقبای نمایندگان وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران مشخص شدند. فرزان عاشورزاده پس از یک‌دور استراحت، از دور دوم و در اولین مبارزه خود باید با برنده دیدار سنگال و مولداوی روبرو شود. مصطفی کاما نماینده کشور سنگال نایب قهرمانی بازی‌های آفریقایی ۲۰۱۵ و دو مدال برنز قهرمانی آفریقا را در کارنامه دارد.

اما دومین نماینده‌ وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران آرمین هادی‌پور است که ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از یک دور استراحت باید با برنده‌ی دیدار بلژیک و مغولستان مبارزه کند. مالم تامنبایر از مغولستان نایب قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ و مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد و صلاح الدین بن صالح از مغولستان نیز نایب قهرمان اروپا در سال  ۲۰۱۵ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه