English

هفته دوم لیگ برتر شطرنج با صدرنشینی شهرداری تبریز خاتمه یافت

هفته دوم لیگ برتر شطرنج ایران با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

هفته دوم لیگ برتر شطرنج با صدرنشینی شهرداری تبریز خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری موج، هفته دوم لیگ برتر شطرنج به میزبانی شهرداری تبریز و با حضور ۱۲ تیم از ۱۲ استان کشور به پایان رسید. در پایان شش دور رقابت، تیم شطرنج شهرداری تبریز با ۲۰ امتیاز صدرنشین شد، دانشگاه آزاد بندرعباس با ۱۹ امتیاز در رده دوم و سایپا تهران نیز با ۱۹ امتیاز سوم شد.

در این دوره تیم شهرداری تبریز با ترکیب شاهین لرپری زنگنه، اصغر گلی‌زاده، احمد عسگری‌زاده، نیما حسین‌زاده و آناهیتا زاهدی‌فر به عنوان نخست رسیدند.

تیم دانشگاه آزاد بندرعباس نیز با پویا ایدنی، علیرضا فیروزجا، پوریا درینی، آرین غلامی و میترا حجازی‌پور به مقام دوم دست یافت.

تیم سایپا هم با احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو، امیرضا پوررمضانعلی، محمدامین طباطبایی و ساراسادات خادم الشریعه به مقام سوم رسید.

تیم‌های شهرداری رشت، ذوب آهن اصفهان، دامون ساخت شمال مازندران، خانه شطرنج همدان، شرکت مهاب قدس تهران، خانه شطرنج اردبیل، دریا برج شیراز، مدرسه شطرنج پاییز اهواز و رخ در رخ تهران نیز به ترتیب در رده‌های چهارم تا دوازدهم قرار گرفتند.

تیم سایپا، شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد بندرعباس عناوین نخست تا سوم هفته اول این دور از رقابت‌ها را از آن خود کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه