English

رئال گل‌زنی با سر را فراموش کرده است

رئال مادرید در این فصل هنوز نتوانسته است با ضربه سر دروازه حریفانش را باز کند.

رئال گل‌زنی با سر را فراموش کرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید دیگر پادشاه آسمان‌ها نیست. ضربات سر شاگردان زین‌الدین زیدان دیگر حریفان را تهدید نمی‌کند. رئال مادرید در ۱۴ بازی این فصل خود هنوز نتوانسته است گلی با ضربه سر به ثمر برساند. تیم اسپانیایی در سال گذشته با این تعداد بازی ۹ گل از این طریق به ثمر رسانده بود.

دیدار سه‌شنبه شب برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان مثال خوبی برای ضعف سفیدپوشان در گلزنی با ضربه سر است. در دقیقه چهار بازی کریستیانو رونالدو یک ضربه سر به سمت راست دروازه زد که به نظر می‌رسید وارد دروازه شده است اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو تقریبا نیم‌خیز شده بودند و فکر می‌کردند ضربه سر کریم بنزما درون دروازه تیم مهمان خواهد شد اما واکنش فوق‌العاده هوگو لوریس مانع از آن شد. مادرید نمی‌تواند هم‌چون فصل گذشته به آسانی دروازه حریفانش را با ضربه سر باز کند.

سفیدپوشان در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در این مدت ۹ بار با این روش گلزنی کردند. سرخیو راموس (سه گل)، گرت بیل (دو گل) و آلوارو موراتا، مارکو آسنسیو، په په و رافائل واران این رکورد را به ثبت رساندند. نخستین گل راموس با ضربه سر باعث شد اولین جام مادرید از چهار عنوان فصل گذشته‌شان رقم بخورد. این اتفاق در تساوی دو بر دو برابر سویا در سوپرجام اروپا رخ داد. گل کاپیتان سفیدپوشان موجب شد بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. مادرید در آن فصل توانست ۴۰ بار با ضربه سر دروازه حریفان را باز کند.

گل نزدن مادرید به این روش در فصل کنونی لالیگا اتفاقی عجیب است. در مقابل بارسلونا تاکنون چهار گل با ضربه سر به ثمر رسانده و رئال بتیس با هفت گل از این روش بهترین آمار را در میان تیم های اسپانیایی دارد. تنها تیم‌های سویا، لگانس، لوانته و ویارئال شرایط‌شان مانند مادرید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه