English

تور آسیایی والیبال ساحلی - اندونزی

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران به مرحله حذفی راه یافت

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران به عنوان صدرنشین گروه چهارم به جمع ۱۶ تیم برتر و مرحله حذفی تور آسیایی اندونزی صعود کرد.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران به مرحله حذفی راه یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های جدول اصلی تور آسیایی اندونزی از روز گذشته (پنج‌شنبه) با حضور ۲۴ تیم در هشت گروه مقدماتی در شهر پالمبانگ میرن آغاز شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) که در دیدار نخست موفق به شکست دو بر یک عمان شده بود، ظهر امروز (جمعه) در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف هنگ کنگ (لام - کلوین) رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار نیز دو بر یک و با امتیازهای (۱۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۱۲ ) این تیم را شکست دادند و به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله حذفی و جمع ۱۶ تیم برتر صعود کردند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق - عبدالحامد میرزاعلی) نیز که در گروه هفتم با تیم‌های استرالیا یک (دورانت - برانت) و ژاپن یک (تاکاهاشی - شیراتوری) هم‌گروه بود، صبح امروز در دومین مسابقه خود دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ مغلوب ژاپن یک شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رضا نائینی به عنوان مربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. تور آسیایی اندونزی ۱۵ هزار دلار پاداش دارد که به تیم‌های برتر این رقابت‌ها تعلق می‌گیرد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز که در گروه هفتم با تیم‌های استرالیا و ژاپن هم گروه بود با قبول دو شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه