English

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

سیاست وزارت ورزش حمایت از باشگاه های خصوصی است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌های خصوصی است و در همین راستا به زودی اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

سیاست وزارت ورزش حمایت از باشگاه های خصوصی است

به گزارش خبرگزاری موج، امیررضا خادم عصر امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی در همدان اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌‌داری است تا با ترغیب این بخش از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.

وی با اشاره به تلاش‌‌های دولت تدبیر و امید برای فعالیت بخش خصوصی در ورزش بیان کرد: یکی از موضوعات در این حوزه این است که قانون نظام باشگاهداری در ورزش جاری و ساری شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید بخش خصوصی را طوری حمایت کنیم که در ورزش حرفه‌ای باشگاه‌هایی در سطح کشور داشته باشیم که از پایتخت و مراکز استان دور باشند.

وی اظهار کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌های خصوصی است و در همین راستا به زودی اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

خادم با بیان اینکه با تصویب تدوین نظام باشگاه‌داری دولت باید اماکن خود را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: در این قانون دولت دیگر حق باشگاه‌داری ندارد و در صورتی که اتحادیه باشگاه‌ها مجوز حضور به این تیم‌ها را دهند حق حضور در لیگ‌های حرفه‌ای را دارند.

وی با بیان اینکه ما در بخش ورزش میراث‌دار بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام هستیم، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف ترمز بسیار جدی برای توسعه کشور است اما دولت متعهد به تکمیل این طرح‌هاست.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش در دوره اخیر آغاز نشده است، چون حدود 3 هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم و حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است و با اعتبارات امروز این وزارتخانه 16 سال برای تکمیل آنها زمان نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه