English

مجید جلالی: پیکان امروز خوب نبود

سرمربی تیم پیکان گفت: من به تیمم خوش‌بین و امیدوار هستم هرچند که امروز خوب نبود.

مجید جلالی: پیکان امروز خوب نبود

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران توانست با نتیجه دو بر یک از سد تراکتورسازی تبریز بگذرد.

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: درست است که گل اول ما از روی یک موقعیت باد آورده به دست آمد اما ما موقعیتی‌های بسیار خوب دیگری هم در نیمه اول داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر شد و 15 دقیقه پایانی بازی کاملا ناپایدار بود. بسیار خوشحالم که این روحیه در تیم ما وجود دارد بازیکنان ما با اینکه امروز خیلی خوب نبودند اما توانستند با قدرت اراده خود پیروز شوند.

او ادامه داد: تیم تراکتورسازی تبریز با این جوانانی که دارد فوق‌العاده بازی کردند و من آن‌ها را تحسین می‌کنم.

جلالی درباره ششمین پیروزی متوالی تیمش اظهار کرد: تیم ما ظرفیت این پیروزی‌ها باید داشته باشد و باید به روندمان ادامه بدهیم و از وقفه‌هایی که در لیگ وجود دارد به سلامت عبور کنیم. من به این تیم خوش‌بین و امیدوار هستم.

سرمربی تیم پیکان درباره بازی کردن امیرحسین صادقی در این بازی گفت: بله صادقی امروز بازی کرد ولی متاسفانه دو بازیکن ما امروز با مصدومیت جدی و شکستگی روبه‌رو شدند و ما مجبور به تعویض آن‌ها شدیم.

او درباره نحوه بازی کردن تیمش گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم و این طور نیست که بگوییم دفاعی بازی کردیم. اما در نیمه دوم در اصل تیم حریف بازی خود را به ما تحمیل کرد و با خوردن گل مساوی بازی بالانس شد.

جلالی درباره صدرنشینی در لیگ برتر هم گفت: هفته‌های بسیاری تا پایان لیگ باقی مانده و نگاه ما باید به این صورت باشد که کیفیت تیم ما روز به روز بهتر شود. بازیکنان ما باید پیشرفت کنند.

او درباره راهکارش برای مغرور نشدن بازیکنانش در ادامه لیگ اظهار کرد: این کار ساده‌ای نیست که روحیه برد را به تیم القا کنید. از این به بعد نوع تمرین‌های ما بسیار مهم خواهد بود. همچنین جلساتی که با هم خواهیم داشت. من با بازیکنانم دیشب مفصل صحبت کردم. در این مواقع یک سری عوامل مخرب سراغ بازیکنان و تیم می‌آید و ما باید تمام این‌ها را رصد کنیم. من سابقه این اتفاق را دارم. در تیم تراکتورسازی در هفته هفدهم تا هفته بیستم آن تیم کاملا نابود شد و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. این همان عوامل مخربی است که می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی