English

ابراز خوشحالی هاینکس از پیروزی بایرمن مقابل سلتیک

سرمربی جدید بایرن مونیخ از پیروزی تیمش در برابر سلتیک اظهار خوشحالی کرد.

ابراز خوشحالی هاینکس از پیروزی بایرمن مقابل سلتیک

به گزارش خبرگزاری موج،  ‌به نقل از کیکر، به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ با هاینکس رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود. باواریایی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک رفتند و توانستند با نتیجه‌ ۳ بر یک به پیروزی برسند.

هاینکس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: «هدف تیم‌های بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا صعود به مراحل بالاتر است. بنابراین دیدارهای مرحله گروهی بازی‌هایی هستند که باعث می‌شود تجربه آنها بالا برود و آماده بازی‌های بزرگ شوند.»

او گفت‌: «خوشحالم که در بازگشت به بایرن مونیخ باز هم به پیروزی رسیدیم. هم من و هم بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داریم و بی‌صبرانه در انتظار بازی‌های آینده هستیم.»

هاینکس درباره «کینگسلی کومان»، گفت‌: «کومان سرعت بالایی دارد و ارسال‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد. به او گفتم که وقتی به دروازه‌ حریف نزدیک می‌شود سرعتش را کم کند و سرش را بالا بگیرد تا موقعیت هم‌تیمی‌هایش را تشخیص دهد. این توصیه من جواب داد و یک گل به ثمر رساندیم.»

سرمربی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود گفت‌: «در کل بازی خوبی برابر سلتیک به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه