English

دفاع مورینیو از سبک بازی منچستر یونایتد در برابر بنفیکا

خوزه مورینیو در پی برد تیمش برابر بنفیکا در پرتغال به حمایت از سبک دفاعی منچستر یونایتد پرداخت.

دفاع مورینیو از سبک بازی منچستر یونایتد در برابر بنفیکا

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اسکای ‌اسپورت، منچستریونایتد در دیدار سوم خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت و توانست به یک گل به پیروزی برسد. تک گل شیاطین سرخ را در این دیدار مارکوس رشفورد در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی به حمایت از سبک بازی تیمش پرداخت. آقای خاص که متهم به بازی دفاعی شده است، گفت‌: «مگر دفاعی بازی کردن جرم است؟ من چنین سبک بازی را دوست دارم و مشکلی در آن نمی‌بینم. این که یک تیم در کارهای دفاعی خوب باشد اصلا جرم نیست. خوشبختانه سه امتیاز دیگر کسب کردیم و الان برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست تلاش می‌کنیم.»

او ادامه‌ داد: «در طول بازی احساس نکردم که دروازه‌ ما باز خواهد شد. اگر یک تیم در کارهای دفاعی خوب باشد نتیجه‌ خوبی کسب خواهد کرد. دیدار برابر بنفیکا جزو بازی‌هایی نبود  که باعث سفید شدن موی من شود چرا که همه چیز آرام بود. از همان ابتدا متوجه شدم که امتیاز کسب می‌کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم در نهایت پیروز شویم.»

مورینیو در پایان سخنان خود درباره تعویض رشفورد در این بازی، اظهار کرد: او از ناحیه زانو احساس درد داشت و به همین خاطر ترجیح دادم که او را بیرون بکشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی