English

گواردیولا:

بازی حرفه‌ ای و خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم

سرمربی سیتی بعد از برد سوم تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ ناپولی بدون شک یکی از بهترین تیم‌هایی بود که در طول دوران مربیگری‌ام برابر آن قرار گرفتم.

بازی حرفه‌ ای و خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم

به گزارش خبرگزاری موج، منچسترسیتی سه‌شنبه شب میزبان ناپولی در لیگ هرمانان بود و تیم انگلیسی دو بر یک پیروز شد. شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه ۹ رحیم استرلینگ گلزنی کرد و سپس گابریل ژسوس دروازه تیم ایتالیایی باز کرد. در ادامه ناپولی تنها توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.   

پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از برد سوم تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ بازی بسیار خوب و با کیفیتی را از هردو تیم شاهد بودیم. تعداد پاس‌های زیاد، پرسینگ و بازی درگیرانه دو تیم به خوبی این را نشان داد که بازی حرفه‌یی و خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. ناپولی بدون شک یکی از بهترین تیم‌هایی بود که در طول دوران مربیگری‌ام برابر آن قرار گرفتم. شاید هم بتوان گفت که بهترین تیمی بود که برابر آن به میدان رفتیم. تیمم عملکرد خوبی داشت و توانست در نیمه نخست بارها دروازه حریف را تهدید کند.  

با تیم بزرگ و باکیفیتی بازی داشتیم

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما می‌خواستیم توپ و میدان را در اختیار خودمان داشته باشیم ولی این کار آسانی نبود چون با تیم بزرگ و باکیفیتی بازی داشتیم. همین موجب شد تا در نیمه دوم حریف بهتر از ما عمل کند و روی دروازه ما خطرساز شود. کسب ۹ امتیاز از سه دیدار خیلی خوب است و ما را در شرایط خوبی برای صعود از این گروه قرار می‌دهد. چون در گروه مشکل و پیچیده‌ای قرار داریم. همه تیم‌های گروه فوتبال خوب و روانی بازی می‌کنند.  

در بازی برگشت برای برد به میدان خواهیم رفت

سیتی می‌داند برای صعود از این گروه نیاز به یک تساوی در بازی برگشت دارد. در همین رابطه گواردیولا گفت: می‌دانیم که نزدیک به صعود از گروه هستیم ولی در بازی برگشت هم برای برد به میدان خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه