English

اکبر ایمانی:

امیدوارم با تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شوم

بازیکن ملی‌پوش پدیده گفت: آرزوی هر بازیکنی، پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم بتوانم در نهایت با تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شوم.

 امیدوارم با تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شوم

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر ایمانی درباره شرایط باشگاه پدیده در آستانه دیدار با سپیدرود رشت اظهار کرد: دیدار سختی مقابل سپیدرود خواهیم‌داشت، امیدوارم بتوانیم از این دیدار با دست پر به مشهد برگردیم و در جمع مدعیان بالانشین لیگ باقی بمانیم. در پدیده شرایط خیلی خوبی داریم و نتایجی که تا امروز کسب کرده‌ایم، نمایانگر همین موضوع است.

ایمانی درباره دیدار با ذوب‌آهن تاکید کرد: اصلا به فکر باخت یا حتی مساوی نبودیم اما ۱۰ دقیقه غفلت باعث شد که دو گل عقب بیافتیم. خوشحالم که به بازی برگشتیم و حتی تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفتیم. امیدوارم در مصاف با سپیدرود موفق باشیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم پدیده خراسان تصریح کرد: شرایط تیم ملی با تیم‌های باشگاهی به کل متفاوت است و فشار زیادی را در اردوی تیم ملی باید تحمل کنیم. آرزوی هر بازیکنی، پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم بتوانم در نهایت با تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شوم.

جو خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد

وی در خصوص ارتباطش با بازیکنان لژیونر تیم ملی هم گفت: این رابطه مربوط به این اردو نبود و پیش از این هم با بچه‌ها ارتباط داشتم. جو خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد و به معنای واقعی کلمه، یک تیم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه