English

مجید کیهانی:

امیدواریم هر چه‌ سریع‌تر مربی حدادی مشخص شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید: هر چه‌ سریع‌تر تکلیف مربی احسان حدادی و سایر برنامه‌ریزی های ملی‌پوشان مشخص خواهد شد.

امیدواریم هر چه‌ سریع‌تر مربی حدادی مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج، مجید کیهانی در مورد انتخاب مربی احسان حدادی خاطرنشان کرد: همین امروز صحبت‌هایی در این خصوص انجام شد و با احسان حدادی به صحبت نشستیم تا به کمک خودش و فدراسیون برای او مربی انتخاب شود. امیدواریم که هر چه‌ سریع‌تر مربی حدادی مشخص شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد حسن تفتیان هم خاطرنشان کرد: بعد از مشکلی که برای پدر تفتیان پیش آمد و تشریف نیاوردند، هنوز جلسه تفتیان برگزار نشده است. به امید خدا او هم دعوت می‌شود و برای مربی او و برنامه سایر ملی‌پوشان هم تصمیماتی خواهیم گرفت.

کیهانی در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای دختران دوومیدانی‌کار هم اظهار کرد: ما در بخش دختران دو گروه داریم. گروه اول ما 15 دختر جوان و نوجوان هستند که از سراسر کشور به اردو دعوت خواهند شد و افرادی هستند که شایستگی حضور در تیم‌ ‌ملی را دارند.

او در ادامه‌ در مورد رقابت‌های مهم پیش روی زنان دوومیدانی هم گفت‌: در بخش دوم هم بزرگسالان ما هستند که دو رویداد مهم قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم. ما دختر و پسر نداریم هر کسی که شانس کسب مدال باشد را اعزام می‌کنیم. ما باید افرادی را اعزام کنیم تا مدال بگیرند حالا این افراد پسر باشند یا دختر برای ما فرقی ندارد. اولویت ما کسب مدال است و اصلا نگاه تبعیضی نداریم. اتفاقا اولویت ما خانم‌ها هستند، اما بر حسب شانس نفرات اعزام نمی شوند و ما واقعیت‌ها را در نظر می گیریم.

اگر شرایط فراهم شود پاداش‌ها پرداخت می‌شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که پاداش پریسا عرب که چندی قبل نامه او را پاره کردید را پرداخت کرده‌اید یا خیر، اظهار کرد: در این باره می‌توانم تنها بگویم که پاداش او هم  همانند سایر ورزشکاران پرداخت می شود. بستگی به شرایط فدراسیون دارد. مطابق شرایط مالی فدراسیون کار را انجام می‌دهیم اگر شرایط فراهم شود به تدریج پاداش‌ها پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه