English

لوکاکو:

در بازی با لیورپول نتوانستم گلزنی کنم

مهاجم بلژیکی از ناکامی خود در بازی برابر لیورپول سخن به میان آورده است.

در بازی با لیورپول نتوانستم گلزنی کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در بازی برابر لیورپول بازی خوبی به نمایش نگذاشت و تنها یک امتیاز از این دیدار به دست آورد. بازی دفاعی یونایتد باعث شد این تیم موقعیت‌های کمی برای باز کردن دروازه حریف داشته باشد. در یکی از معدود حملات یونایتد روملو لوکاکو در نیمه نخست نتوانست در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کند.

لوکاکو

لوکاکو درباره شرایطش در یونایتد گفت: همه مهاجمان موقعیت‌های گل از دست می‌دهد و بعدا در یک دیدار ۲ گل به ثمر می‌رسانند. نمی‌دانم چرا مداوم درباره من صحبت می‌شود. به هر حال در بازی با لیورپول نتوانستم برای تیم گلزنی کنم. یونایتد تیمی است که در هر بازی برای برد به میدان می‌روند. من قبلا در اورتون بودم که شرایط فرق می‌کردم. این‌جا تلاش می‌کنیم تا در هر بازی به برتری برسیم و من هم می‌خواهم عملکرد خوبی در تیم داشته باشم. خوشبختانه تا این‌جای فصل هم خوب کار کردیم. بعضی بازی‌ها گل زدن و بازی خوب کردن سخت می‌شود و این اتفاقی است که در بازی با لیورپول برای من و یونایتد رخ داد.

منچستریونایتد باید چهارشنبه شب در ورزشگاه دالوز برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و در ادامه در لیگ برتر انگلیس به مصاف هادرزفیلدتاون خواهد رفت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه