English

گل‌محمدی:

بعضی ها می‌خواهند آرامش تراکتورسازی را بهم بزنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مهدی هم بسیار ناراحت است که یک اتفاق ناخواسته روی داده اما من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهند از این فضا سوءاستفاده کنند و آرامش تراکتورسازی را بر هم بزنند.

بعضی ها می‌خواهند آرامش تراکتورسازی را بهم بزنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مسائلی که این روزها از سوی رسانه‌ها مطرح شده و حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است، گفت‌: من واقعا تعجب می‌کنم که چرا این مساله را تا این حد بزرگ کردند و این موضوع به یک هجمه گسترده علیه مهدی کیانی تبدیل شده است. همه چیز حاصل یک شوخی نابه‌جا بود که نباید به یک مساله بحرانی مبدل شود. مسئولان تیم و همین طور باشگاه هم به موقع با موضوع برخورد کردند و واکنش مناسب نشان داده شد. کمیته انضباطی باشگاه هم به دلیل همین شوخی‌ها هر دو بازیکن را توبیخ و جریمه کرد اما نباید چنین مساله‌ای را به بهانه‌ای تبدیل کنیم تا یک بازیکن را مورد حملات همه جانبه قرار دهیم.

گل‌محمدی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: مهدی همیشه رابطه خوبی با اعضای تیم و خصوصا بازیکنان جوان دارد و با همه بچه ها شوخی می‌کند. این مساله هم از یک شوخی آغاز شد و چیز دیگری نبود. خود مهدی هم بسیار ناراحت است که یک اتفاق ناخواسته روی داده و قطعا هیچ قصد و نیتی وجود نداشته است. در حال حاضر هم هیچ دلخوری و ناراحتی بین اعضای تیم وجود ندارد اما من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهند از این فضا سوءاستفاده کنند و آرامش تراکتورسازی را بر هم بزنند. خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم است و همه بچه‌ها با هم رابطه نزدیک و صمیمی دارند. این درست نیست که تلاش کنند این فضا را بر هم بزنند و برای تیمی که دو پنجره از نقل‌ و انتقالات محروم بوده بحران تازه‌ای به وجود بیاورند.

برخورد لازم در قبال یک شوخی نابه‌جا صورت گرفته 

سرمربی تراکتورسازی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: به عقیده من برخورد لازم در قبال یک شوخی نابه‌جا صورت گرفته و دیگر دلیلی برای ادامه دادن به این موضوع وجود ندارد. از رسانه‌ها هم درخواست می‌کنم در این موضوع نقش سازنده داشته باشند و دچار زیاده‌روی نشوند. مهدی کیانی بازیکن با سابقه این باشگاه است که سال‌ها برای تراکتورسازی زحمت کشیده و درست نیست مورد حملات غیرمنصفانه قرار بگیرد.

گل محمدی

او همچنین درباره دلیل لغو نشست خبری بعد از مسابقه با پارس جنوبی، گفت‌: ما مثل همه بازی‌ها برای حضور در نشست خبری آماده بودیم که اعلام شد نشست مهدی تارتار برگزار نشده و خبرنگاران نشست را ترک کرده‌اند به همین دلیل ما هم در نشست حضور پیدا نکردیم و هیچ مساله خاص دیگری در میان نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه