English

پدرو کاشینیا:

اگر شانس با ما یار بود راهی روسیه می شدیم

پدرو کاشینیا سرمربی گلاسکو رنجرز درباره صعود نکردن اسکاتلند به جام جهانی گفت: باید بگویم لیگ خوبی داریم اگر شانس با ما یار بود می توانستیم راهی روسیه شویم.

 اگر شانس با ما یار بود راهی روسیه می شدیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال اسکاتلند که در رده 43 رنکینگ فیفا قرار دارد، موفق نشد به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند و با 18 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به اسلواکی سوم شد.

پس از نتایج ضعیف گوردون استراچان با تیم ملی اسکاتلند و صعود نکردن این تیم به جام جهانی 2018 روسیه، مکی کی جایگزین موقت این مربی شد اما نکته جالب اظهار نظر پدرو کاشینیا، سرمربی گلاسکو رنجرز بود.

این مربی درباره صعود نکردن اسکاتلند به جام جهانی گفت:باید بگویم لیگ خوبی داریم به طوری که با وجود همچین بازیکنان جوانی نتوانستیم در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نتایج خوبی را کسب کنیم و اگر شانس با ما یار بود می توانستیم راهی روسیه شویم.

الگوبرداری اسکاتلند از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

او در پایان گفت: البته به اعتقاد من اگر گوردون استراچان  از برنامه های کی روش در زمانی که در تیم ملی اسکاتلند حضور داشت، استفاده می کرد، اسکاتلندی ها می توانستند به همراه انگلستان جشن حضور در روسیه را بگیرند که این اتفاق رخ نداد.

الگوبرداری اسکاتلند از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی گلاسکو ادامه داد: مسوولان فدراسیون فوتبال اسکاتلند باید سرمربی مانند کارلوس کی روش را برای تیم جوانان شان انتخاب تا از جوانی روی تاکتیک و مسائل فنی آن ها کارکنند تا به نسل طلایی فوتبال شان تبدیل شوند. نسل کنونی پرتغال مدیون کی روش است و امیدوارم مسئولان اسکاتلند نیز همین روند را ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی