English

کریم انصاری‌فرد:

توانستیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ یونان را شکست دهیم

کریم انصاری فرد بعد از بازی با پانیونیوس درباره این بازی، گفت‌: پیروزی بزرگ و خوبی برابر یک تیم سختکوش به دست آوردیم. پانیونیوس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود.

توانستیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ یونان را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس دیشب (شنبه) موفق شد با درخشش کریم انصاری فرد ۴ بر ۳ پانیونیوس را شکست دهد. کریم انصاری فرد توانست دو گل برای تیمش در این مسابقه به ثمر برساند تا گلزن‌ترین لژیونر ایران در این فصل باشد.

پاسخ اعتماد مربی را دادم

کریم انصاری فرد بعد از بازی با پانیونیوس درباره این بازی، گفت‌: پیروزی بزرگ و خوبی برابر یک تیم سختکوش به دست آوردیم. پانیونیوس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود. به همین خاطر می‌خواهم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم که توانستیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ یونان را شکست دهیم. بعد از مدت‌ها به ترکیب ثابت تیمم رسیدم. خدا به من کمک کرد که دوران سخت حضورم را در  المپیاکوس تحمل کنم. سخت تلاش کردم و خوشحالم که مربی جدید به من اعتماد کرد و من را به  زمین فرستاد و من هم پاسخ اعتماد او را دادم. می‌دانستم که بهترین فرصت در اختیارم است تا ارزش‌های خودم را نشان دهم. من در طی دو ماه گذشته کاملا از تیم کنار گذاشته شده بودم و در حال‌ حاضر این را اثبات کردم که از شرایط خوبی برخوردار هستم.

انصاری‌فرد در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: برای یک مهاجم سخت است که دو ماه در ترکیب تیم قرار نداشته باشد و بعد از دو ماه او را به میدان بفرستند. شرایط بازی با شرایط تمرین فرق می‌کند. خوشبختانه مربی به خوبی از من حمایت کرد و من ۹۰ ‌دقیقه خوب را داشتم. از سرمربی به خاطر اعتمادی که به من داشت تشکر می‌کنم. 

وظیفه‌ام را به عنوان مهاجم المپیاکوس انجام دادم

مهاجم ایرانی لیگ یونان اظهار کرد: من اولین بار به خاطر پانیونیوس به یونان آمدم و وقتی هم که به این تیم گل زدم خوشحالی نکردم. برای هواداران این تیم ناراحتم ولی خوشحالم که وظیفه‌ام را به عنوان مهاجم المپیاکوس انجام دادم.

شجاعی سوپر استار تیم ملی ایران است

مسعود شجاعی هم دیشب یکی از گل‌های تیمش را از روی نقطه پنالتی‌ برابر پانیونیوس به ثمر رساند. انصاری‌فرد در پایان درباره شجاعی گفت‌: شخصیت و کیفیت بازی مسعود مشخص است. او بازیکن بزرگی است و همیشه تلاش می‌کند بهترین بازی‌ها را برای تیمش و البته برای تیم‌ ‌ملی انجام دهد. مسعود سوپر استار تیم‌ ‌ملی ایران است. من برای او خیلی خوشحالم. او یک رهبر برای تیم است و کاپیتان ما است و من امیدوارم او در زندگی شخصی و همین طور زندگی فوتبالی‌اش موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه