English

واکنش سلطانی‌فر به اظهارات ترامپ

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاسخ صریح و به هنگام ریاست جمهور به اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، محکم، قاطع و از موضع اقتدار نظام و یادآوری حقوق پایمال شده و مظالم دولتمردان آمریکا به مردم و کشور ایران در چهل سال گذشته بود.

واکنش سلطانی‌فر به اظهارات ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی‌فر در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه‌ همه جناح‌ها و گرایشات سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیش‌تر کرد.

صف آرایی بین المللی به نفع ایران است

وی ادامه داد: اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است.

سپاه آبرو و اقتدار نظام است

سلطانی‌فر تاکید کرد: پیوند مستحکم سپاه و مردم بدنبال تهدیدات ناشیانه رییس جمهور آمریکا بیش‌تر نمایان شد. سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

وی در ادامه با اشاره به انتصاب دو معاون وزارتخانه به عنوان استاندار گفت: از انتخاب آقایان مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع برخلاف گذشته‌های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.

در این جلسه مناف هاشمی، استاندار جدید گلستان نیز گفت: روحیات اجرایی سلطانی‌فر انگیزه مدیران وزارتخانه را چند برابر کرد و خاطره خوش همکاری با مجموعه مدیران ورزش، فدراسیون ها و قهرمانان برای من به یادگار ماند.

هم‌چنین سید علی آقازاده استاندار جدید مرکزی نیز گفت: حضور سلطانی فر در مقام وزیر همراه با آرامش نسبی و فعالیت جدی در سطوح مختلف همراه بود و جو دوستانه‌ای که آقای سلطانی فر ایجاد کرد فرصت های خوبی را برای خدمت بیش‌تر برای مجموعه مدیران ورزش و جوانان فراهم کرد امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید امانت دار مردم باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه