English

برگزاری فینال مسابقات لیگ کشتی از دوم آبان

دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور روز 2 آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار می شود.

برگزاری فینال مسابقات لیگ کشتی از دوم آبان

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به تقاضای تیم ایزی پایپ کاشان مبنی بر میزبانی مرحله نهایی رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشور در سال 96 و موافقت فدراسیون کشتی، این مسابقات روز سه شنبه 2 آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.، وزن کشی این رقابت ها نیز روز دوشنبه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.
تاکنون صعود تیم های بیمه رازی جویبار، ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری در کشتی آزاد و سینا صنعت ایذه در کشتی فرنگی به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود

اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی فرنگی برای ارزیابی کشتی گیران جهت شرکت در مسابقات پیش رو نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود.
علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر گفت: این اردوی مقدماتی به منظور ارزیابی شرایط کشتی گیران برای شرکت در رقابت های جام تختی، قهرمانی آسیا و جام جهانی برگزار می شود تا کم کم برنامه های تمرینی خود را آغاز نماییم.
وی خاطرنشان کرد: اسامی نفرات دعوت شده به اردو متعاقبا اعلام خواهد شد.

حضور تیم های کشتی قرقیزستان در ایران در رقابت های جام شاهد و جام کودک

تیم های کشتی آزاد و فرنگی قرقیزستان در تورنمنت های بین المللی جام شاهد و کودک ایران حضور می یابند.فدراسیون کشتی قرقیزستان برای حضور تیم های خود در رقابت های جام شاهد و جام کودک اعلام آمادگی کرده است.
رقابت های کشتی آزاد نونهالان جام روز کودک روزهای 30 آبان و اول آذرماه و رقابت های کشتی فرنگی نونهالان جام روز کودک نیز روزهای 3 و 4 آذرماه به صورت تیم به تیم برگزار می شود.
همچنین مسابقات کشتی فرنگی روزهای 6 و 7 آذرماه و مسابقات کشتی آزاد نیز روزهای 10 و 11 آذرماه به صورت جداگانه و "تیم به تیم" برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی