English

جواز مدیریت نفت تهران یک ماه دیگر تمدید شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت‌: جواز باشگاه نفت تهران یک ماه دیگر به دلایلی تمدید شد.

جواز مدیریت نفت تهران یک ماه دیگر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، امروز (شنبه) ۲۲ مهر ماه رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری خود که به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: من همین امروز جلسه‌ای را با قاسم زاده، رییس شعبه دادسرای رسانه داشتم و با هماهنگی‌هایی که انجام شد به این جمع بندی رسیدیم که مدیریت نفت تهران و جواز آن را یک ماه دیگر تمدید کنیم. AFC سهمیه را بررسی می‌کند و اگر مجوز حرفه‌ای داشته باشد، تایید می‌کند. به دلیل این که سهمیه از بین نرود یک ماه دیگر این مالکیت تمدید شد.

او در مورد آشفتگی این باشگاه نیز، گفت‌: من هم با شما در مورد آشفتگی هم عقیده هستم اما باید بگویم که من در مالکیت باشگاه نفت مسئولیتی ندارم. آن را به مالکین واگذار کرده‌اند. باید اصلاحاتی صورت بگیرد و تمام جوانب پیشگیری شود. جلساتی را با معاونان و دستگاه‌های قضایی، مالکان و ... داشتم. از این جهت که پا پیش گذاشتند که سهمیه ورزش تهران  سوخت نشود. مسئولیت مستقیم این موضوع با من نیست اما من پا پیش گذاشتم و امیدوارم که شرکت نفت نیز به تعهدات خود عمل کند.

باشگاه نفت به بخشی از تعهدات خود عمل کرده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه‌ داد: البته باشگاه نفت یک بخش از تعهدات خود را عمل کرده و بخش دیگر که تسویه حساب با بازیکنان و طلبکاران تیم است، قرار است گزارش بدهند و مدارک را به AFC ارسال کنند تا بتوان تصمیم نهایی را گرفت.

گل محمدی در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین در مورد تغییر نام این تیم، گفت‌: در محافل رسمی اسم تغییر کرده اما سازمان لیگ هنوز نام‌ را تغییر نداده است. به نظرم این سوال را از سازمان لیگ بپرسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی