English

توصیه چمنیان به سران فوتبال هند

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان توصیه‌ای به سران فوتبال هند داشت و گفت‌: هند اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید پله به پله کارش را جلو ببرد.

توصیه چمنیان به سران فوتبال هند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایندین اکسپرس، تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان ایران عصر دیروز (جمعه) موفق شد با برتری ۳ بر صفر بر کاستاریکا، قاطعانه به عنوان تیم نخست گروه به مرحله حذفی جام جهانی نوجوانان راه یابد. بعد بازی‌های امروز (شنبه) ملی‌پوشان حریف خودشان برای مرحله بعد را خواهند شناخت.

عملکرد خوب تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان ایران در رسانه‌های جهان بازتاب داشته است. ایران نه تنها به عنوان تیم نخست توانست به مرحله بعد برود بلکه با زدن ۱۰ گل و دریافت تنها یک گل، قدرت خود را به رخ کشید.

ایندین اکسپرس درباره موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان نوشت: به طور کلی فوتبال در ایران از اواسط دهه هفتاد تا اوایل دهه نود به خاطر ناآرامی‌های سیاسی در شرایط بدی قرار داشت. آنها حتی در سال ۲۰۰۶ تعلیق از سوی فیفا را تجربه کردند ولی فوتبال ایران در چند سال اخیر خودش را به عنوان قدرت نخست آسیا نشان داده و با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی به دو صعود پی در پی در جام جهانی رسیده است.

عباس چمنیان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان می‌گوید که نتایج خوب ایران به خاطر پیشرفت ساختار فوتبال در این کشور است. آنها در حال‌ حاضر برنامه استعدادیابی گسترده‌ای را در اختیار دارند که از تمامی مناطق جغرافیایی ایران استعدادهای برتر فوتبالی را شناسایی می‌کند. همچنین کمیته‌ جوانان در فوتبال ایران ایجاد شده است که در آن کارلوس کی‌روش و دستیارش مارکار آقاجانیان و عباس چمنیان در آن عضویت دارند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان توصیه‌ای هم به سران فوتبال هند داشت و گفت‌: هند اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید پله به پله کارش را جلو ببرد. مانند آن چه ما در چند سال اخیر انجام داده‌ایم. هند هم استعدادهای خوبی دارد که می‌تواند آنها را شناسایی کند تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان در پایان، گفت‌: من با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران که در حال‌ حاضر در هند حضور دارد صحبت کرده‌ام و به او گفتم که این تیم را برای جام جهانی جوانان حفظ کند و در کنار هم نگه دارد. خیلی مهم است که این بچه‌ها در کنار هم بمانند و پیشرفت کنند تا ما در آینده سرمایه عظیمی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه