English

قلعه نویی:

سرمایه فوتبال هواداران هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فوتبال مال مردم است و سرمایه آن هواداران هستند.

سرمایه فوتبال هواداران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده خراسان اظهار کرد: قبل از هر چیز از باشگاه فرهنگی و خوب پدیده تشکر می‌کنم، با هر تیمی به مشهد آمده‌ام آنها کمال لطف را داشته‌اند. از مهاجری نیز به خاطر محبت‌هایش ممنونم. بابت تاخیری که به واسطه تمرین و مسافت بود، عذر می‌خواهم. چه خوب بود که این بازی در همان استادیوم امام رضا (ع) برگزار می‌شد، فوتبال مال مردم است و سرمایه آن هواداران هستند. در همه جای دنیا به دنبال کشاندن تماشاگر به استادیوم هستند اما اینجا به دنبال دور کردن هوادار از ورزشگاه.

پدیده جزو قطب‌های فوتبال ایران شده است

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مهاجری در چند سال گذشته نشان داده که جزو مربیان کاربلد است، پدیده جزو قطب‌های فوتبال ایران شده و بازی سختی را در پیش داریم.
قلعه‌نویی با اشاره به کیفیت زمین ثامن گفت: امیدوارم زمین ثامن اجازه دهد که بازی زیبایی را از دو تیم ببینیم. در هفته‌های اخیر بدشانس بودیم، توپ‌های مسلم ما گل نشد. متاسفانه به ذوب‌آهن ظلم می‌شود، به بازیکنانم گفتم فکر کنید قانون پنالتی برای ذوب وجود ندارد.
وی افزود: مخصوصا در جام‌حذفی از داوری متضرر شدیم، اگر بتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم، قطعا موفق می‌شویم که همان ذوب دلخواه شویم. پدیده نیز تیمی سرعتی است که هافبک‌های جنگنده‌ای دارد.

سرمربی ذوب با اشاره به دعوت ایمانی به تیم ملی‌ گفت: در سپاهان ایمانی شاگردم بود؛ او کیفیت بالایی دارد و حقش دعوت به تیم ملی بود. باید برای بازی فردا هم ارتباط فرواردها و هافبک‌ها را قطع کنیم. البته نقاط ضعفی هم دارند که فردا روی آن کار می‌کنیم.

اولویت ما در سال جام جهانی، تیم ملی است

قلعه‌نویی درباره تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات در فیفادی قرار دارد و کار خاصی نمی‌توان کرد. یک تیم ملی خوب در تمام دنیا از دل لیگی خوب به دست می‌آید. اولویت ما در سال جام جهانی، تیم ملی است. اگر بازی‌ها پشت سر هم باشند، کیفیت لیگ بالا می‌رود. به جز زمین آزادی، زمین با کیفیتی نداریم.

وی افزود: هرچه به سمت زمستان می‌رویم، شرایط بدتر هم می‌شود، نقش جهان هم قبلا البته خوب بود، هرچه بازی‌ها مرتب‌تر باشد، لیگ بهتر خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن درباره نتایج خوب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: باید به این تیم تبریک بگویم که توانست آلمان را مقهور خود کند. نسل خوب نیاز به بستر دارد، در بحث‌ پایه‌ها چند تیم خوب داریم. باید ایرانی را قبول کنیم و از نظر نیروی انسانی جزو چند کشور برتر جهانیم. چون بستر نیست می‌شود جرقه؛ وگرنه اگر بستر داشته‌باشیم، در تمام رشته‌ها بهترینیم. در سال ۵۴، بازی‌های آسیایی اول شدیم پس کیفیت بالایی داریم.

قلعه‌نویی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: رجب‌زاده را نداریم، دو بازیکن لبنانی هم امروز تازه اضافه شدند.

او همچنین درباره حذف نفت از مسابقات آسیایی و جایگزینی ذوب‌آهن گفت: به ما چیزی اعلام نشده و آذری باید در این مورد جواب بدهد اما امیدوارم نفتی که حقش است‌ به این تورنمنت برود. بازی در آسیا راحت‌تر است، زیرا زمین‌های باکیفیت در اختیار تیم‌های حریف قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی