English

سرمربی تیم ملی آمریکا:

فوتبال آمریکا امروز نمره مردودی گرفت

بروس آرنا، سرمربی تیم ملی آمریکا که به جای یورگن کلینزمن هدایت این تیم را بر عهده گرفت بعد از ناکامی در راه صعود به جام جهانی گفت: مسوولیت این باخت را بر عهده می‌گیرم. فوتبال ما امروز نمره مردودی گرفت.

فوتبال آمریکا امروز نمره مردودی گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، بامداد چهارشنبه آخرین دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه کونکاکاف برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن ناکامی آمریکا در رسیدن به جام جهانی بود. آمریکا در حالی به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که با پیروزی می‌توانست به جام جهانی صعود کند اما دو بر یک مغلوب میزبانش شد تا فرصت حضور در بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال جهان را از دست بدهد.

بروس آرنا، سرمربی تیم ملی آمریکا که به جای یورگن کلینزمن هدایت این تیم را بر عهده گرفت بعد از ناکامی در راه صعود به جام جهانی گفت: مسوولیت این باخت را بر عهده می‌گیرم. این یک شکست برای ماست. خیلی از این باخت ناراحت هستم. ما نباید موقع برگزاری جام جهانی در خانه باشیم. فوتبال آمریکا نباید منتظر نتایج بقیه تیم‌ها باشد که به جام جهانی راه یابد. فوتبال ما امروز نمره مردودی گرفت. ما همه شکست خوردیم و همه بازیکنان و اعضای کادرفنی الان سرافکنده هستند.

نتوانستیم به رقابت‌ها راه یابیم

او در پایان گفت: این خیلی خوب است که قاره آمریکای مرکزی این‌قدر رقابت‌های فشرده دارد که ما نتوانستیم به رقابت‌ها راه یابیم. الان مکزیک تیم اول و قدرتمند منطقه است و ما باید بتوانیم به این سطح برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه